~~..SpiceUpYourLife..~~

~~..a new direction from a devastator nightmare that hunt me down like wolf..~~

..ahhh,poser dah nak abeh dahhh?! amalan yg aku buat tak banyak pun,cam sama jer..bajet nak tmbah amalan arr,last2 sket jer pun tambahan,semoga diterima segala amalan2 aku sepanjang ramadhan nie...

..sejak dua menjak nie, hati tetap rasa tak best lalu membunuh semangat raya aku hanya satu isu yang diungkit oleh member aku nie..kalau nak diikutkan kepada kepala aku yg tak berapa pandai dan cerdik nie, terasa aku dah cukup memahami tapi pada pandangan mata luar pula,aku cuma setakat bermain dengan diri sendiri jer, lebeh kurang syok sendirilah..kononnyer aku nak jadi yang terbaek sdgkan pada dasarnya, aku hanya biasa2 jer..pergh, looser jer bunyinyer..dush!tepat ko kener..hahaha

but i guess maybe its rightlah kot..well if i can feel there was nothing wrong with those feelings meaning everything was good for me and that mean those feelings was suit for me..but in other hand, the other dun feel the same way..so that must be something wronglah dari aku..im not delivered the same way as the other hand..sng citer to sum it all, mereka memahami aku tetapi aku tidak langsung memahami mereka..ahhh, kejam nyer fakta nie kalu betul..*sigh..well, to think again, thats life..life is not fair sumtimes...hehehe

0 comments:

Post a Comment