~~..SpiceUpYourLife..~~

~~..a new direction from a devastator nightmare that hunt me down like wolf..~~

well, today gonna be a mixed feelings for me between sad and happy..its all about her..yes,she pass the exam..ALHAMDULILLAH syukur kehadrat ILAHI kerana memberikannya apa yg di ingikannya selama ini..namun disebalik kegembiraan aku,aku pulak yg rasa mixed feeling nie..happy for her fow wat happend today but in the same time aku pun rasa sedih kerana kegembiraan itu pastinya dikongsi bersama insan tersayangnya dan semestinya bukanlah aku walaupun dia memberitahu ttg perkara itu padaku..kerana ia sekadar perkabaran sahaja..mintak maafkan sy kerana tidak dapat bergembira seperti mana yg awk boleh rasa sekrang...sy tahu awk berada di awang-awangan sekrang kerana semuanya telah berakhir dan pengakhirannya sungguh bermakna bg awk..jgnlah toleh kepada sy,kerana pada sy sekarang hanya ada penyesalan,kepedihan,kesedihan dan penderitaan..itu tidak baik utk awk..

dengan berakhirnya semua ini maka berakhirlah dan selesailah semua janji saya pada awk..selesailah tugas sy...sy gembira utk awk..semoga dgn apa yg terjadi antara kita akan menjadikan sy lebih kuat dan moga sy akan jadi insan yang lebih baik di keesokkan harinya..semoga ada sinar baru untuk sy insyaALLAH..berbahagialah Miss S,im always supporting u and to give up my love to is one of the thing that so imposible to do..but i need to do it sumhow...

0 comments:

Post a Comment