~~..SpiceUpYourLife..~~

~~..a new direction from a devastator nightmare that hunt me down like wolf..~~

kenapa misti hari rabu adalah hari yg menyeksakan bg aku..jarang sekali hari rabu akan mendatangkan ketenangan kepada aku..aku sudah penat tapi hati aku masih sakit..arini aku nak masuk kelas mcm kesengalan tahap maksima sbb aku sudenly blur tak tau nak ajar apa..sungguh blur..ASTARGHFIRULLAHALAZIM,kenapa mesti jadi mcm nie..pagi nie, man boleh lak datang n cerita kat aku, "pau,gambar tu mmg best,sesuai korang dua"..wow,terima kasih man kerana penyataan tue..aku sungguh 'terharu' sgt..gambar tu sebnarnya mmg bag kenangan yg besar bg aku..siapa sangka yg gambar tue akan membawa kami berdua ke dalam lembah kebahagiaan sementara..well,bagi akulahh kan,bg dier aku tak tau..jadi biler tgk balek gambar tue,semua kenangan yg lampau tiba2 masuk balek..

ann make it worst, she came into my dream..wahhhh,best kan..and it was her engagement day on that dream..terasa saket hati aku, namun aku tak mahu tunjuk lagi,aku tak mahu mengadu lagi,aku ingin simpan dan ia akan disimpan untuk aku..biralah rahsia...aku akan cuba senyum untuk anda semua..mera nam 'JOKER'..


0 comments:

Post a Comment