~~..SpiceUpYourLife..~~

~~..a new direction from a devastator nightmare that hunt me down like wolf..~~

fuhhh..teramatlah sibuk dua hari ni ngadap konvo poli nie...tapi dalam kesibukkan tu sempatlah jugak aku menoleh melihat warna warni wajah keceriaan wajah para graduan dan di antara mereka adalah student aku sendiri..huh dan dengan serta merta terlintas di kepala aku, konvo aku sendiri 3 tahun lepas..

wow,dah 3 tahun aku tinggalkan UTeM dan melaka upanya and BMFA 1st bacth 1st reunion pun dah on the go dalam plannin tapi please kawan2,aku tak nak lah kita buat kat melaka,cari je tampat len ek,hehehe..why?better dont ask woahahaha..

dan dalam aku menggelamun itu dengan serta merta juga segala kenangan aku di sana mencuit hati aku kembali..apa yg pasti ianya satu kenangan yg indah untuk aku kenangkan..segala perit getir aku untuk bangun kembali mengecapi keindahan akhirnya berhasil di pengakhiran..terima kasih tak terhingga Tok Peng, Lampek, Jai, Apan, Yeop, Khai..wihtout u guys i wont survive and aku maybe tak dapat bangun semula tanpa korang..terima kasih kerana menerima aku jadi housmate korang dan sudi utk berkawan dgn aku..

thanks to mom and dad kerana berada di belakang aku dan menyokong aku disaat aku jatuh dahulu..mintak maaf kerana buat anda berdua risau,bukan niat diri ini untuk berhenti tetapi takanan memuncak pada ketika itu..namun,air mata dan ucapan terima kasih anda berdua yg dapat anakanda saksikan di Dewan Seri Negeri itu cukup mengharukan..to ayep n ameng,thanks sbb datang konvo aku,sorilah aku tak datang konvo korang,hehehe..to 'dia' sori jgak bakal tak dapat dtg ur convo nanti...hope u have a blast that day..

And last but not least, congrats to all people who succeed their study and being able to have their convocation no matter where u are..the more success u get,the more though life waiting for u..keep it up..



0 comments:

Post a Comment