~~..SpiceUpYourLife..~~

~~..a new direction from a devastator nightmare that hunt me down like wolf..~~


aku sering bertanya kepada diri aku sendiri, adakah aku telah benar2 sembuh dari kesakitan itu...kerana aku seperti tiada improvement pun walaupun telah banyak yg telah ku lakukan..seriusly dah banyak sgt aku buat utk diri aku nie sepanjang 'rehabilation' aku nie..aku sibukkan diri,banyakkan men sport,banyakkan amek gambor, shopping sakan..sumtime i jeopradise my body pun ada..kesian kan anatomy aku nie,adey..i know im gonna feel sick one day from wat im doing right now..but the point is sumhow sumwhat i see,aku still cant be free..im still scared im gonna crash again if i ever see it again..nowdays mmglah ok jer but thats with the help of the disappearance of it..dats help,but what happen if that change..am i ready for that?am i strong to face it later on?berapa lama aku harus berusaha untuk mencarik jalan or tujuan baru nie..semuanya masih samar dah kabur,semangat pula masih luntur dan ampuh,kekuatan pula masih lemah dan longlai..tiada satu pun kepastian yg jitu dan tepat..yang ada adalah nafas dan kudrat untuk terus berjalan..WALLAUHUALAM..ALLAHUAKBAR

p/s: jauh giler berseri dari kajang upanya..now i know awk mmg sengsara kat sana,i can feel it more now..

0 comments:

Post a Comment