~~..SpiceUpYourLife..~~

~~..a new direction from a devastator nightmare that hunt me down like wolf..~~

mmg dah hari2 gamaknyer kot aku akan tulis kat sini sebagai diari walaupun tiada siapa yg membacanya...biarlah walaupun tiada siapa yg tahu apa yg terbuku di hati nie..mungkin sukar untuk aku paparkan kepada bagaimana or apakah yg aku rasa sekarang nie kepada org len kerana apa yg mereka katakan,"dahlah,jangan difikirkan lagi..dah abeh2 tu abehlah..duk sini jer apa pun tak jalan"..aku ker yg takmau bergerak or ada sumthing yg hold me back,ada benda yg tak setel lagi..still cant be so sure..

namun apa yg aku dapat fikirkan adalah,pelbagai cara dan action aku dah buat utk go on with my life,but its somhow is not working..deng! yg paling ketara sekali adalah aku masih belom dapat memaafkan diri aku sendiri lagi ke atas apa yg berlaku..

aku nak cuba sekarang,aku nak cuba tanggung benda ni sorang2..aku letih, aku ibarat menjadi seorang penagih simpati dan aku rasa telah pun menjatuhkan air muka dan martabat aku sebagai seorang lelaki yg sepatutnya menjadi KHALIFAH di muka bumi ALLAH S.W.T ini..

DIAMANA KAH KAU 'APAU CRAZY'?

DIAMANA KAH KAU 'ENCIK FAUZI'?

0 comments:

Post a Comment