~~..SpiceUpYourLife..~~

~~..a new direction from a devastator nightmare that hunt me down like wolf..~~






Alhamdulillah dua2 majlis walimatulurus n tunang kedua2 sepupu aku selamat berlangsung..kepada k.yong, semoga perkahwinan anda berkekalan and to nurul, congratulation k...as for me here,hahahaha...a gud story to tell i guess..hahaha





now for 2 days im stuck kat kg tue,betul2 menduga kesabaranlah serba sedikit..i was the 2nd grandchild so its kinda weird how the 1st get married and it follows by the 3rd one get engage?hehehe...the most 'syahdu' question was coming from my grandma, she asked "sempat ke idaklah nenek tak tgk kawan kamu ni"..adeyhhh,kenapa sekarang baru soalan2 mcm ni nak kuar..taun lepas takder pun penah tanya..or diaorg ada tanya dulu cuma aku tak amek pot coz tak penah pikir pun psl kawen..tapi skang ni setleah "pelamin anganku musnah",hehehe, everything about married is giving me heart tremble and sweaty..hahaha..

sbnarnyer aku tak kesah pun org nak tanya but sumtimes aku susah nak bg jawapan tu balek..i dont have the answer,i dont know when majlis aku akan berlangsung..aku hanya senyummmm jer sepanjang kat kg sambil menjadi photog kepada kedua2 spupu aku nie..cuma i a adalah rentetan dari rasa pelamin anganku musnah itulah aku tidak terdaya nak menahan kdg2 soalan2 yg diberi..satu dua bolehlah aku tepis,tapi kalu semua dah tanya n berlangusng selama 2 hari plak tue..adeyhhh...tp aku berjayalah menahan daripada 'hujan' turun walaupun hujan lebat turun di waktu bersandiing..

tapi kalu diikutkan,why must be so damn heart broken kan..bukkanyer putus tunang ker or cerai ker..its a normal break up jer....is that so?well..maybe di keluaran len,akan diceritakan ttg 'pelamin anganku' musnah nie or kronologi kesah kami sepenuhnyer..dari ia bermula, berkembang, bergelora dan akhirnya rebah menyembah bumi..

anyway sekali lagi kepada kak yong,jaga laki baek2 yer n too nurul,semoga ko cepat naek pelamin..takper aku bg jalan dulu..hehehe..

0 comments:

Post a Comment